نقشه سایت در سئو

نقشه سایت در سئو

تاریخ : یکشنبه 13 مهر 1399 زمان : 12:36 | بازدید : 48
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

سئو سایت | آموزش سئو سایت | سئو وب سایت | سئو وبسایت

جنبه مهم دیگر ساختار سایت عمق است. به عبارت دیگر ، برای رسیدن از صفحه اصلی به هر صفحه دیگری در سایت خود ، چند کلیک طول می کشد؟ ایده آل است که این تعداد را تا حد ممکن پایین نگه دارید.

 

موتورهای جستجو با دنبال کردن پیوندها از یک صفحه به صفحه دیگر ، سایت شما را خزنده می کنند ، و "کم عمق تر" سایت شما ، احتمال ایندکس شدن هر صفحه بیشتر است. مرتب نگه داشتن سیستم برچسب گذاری به شما کمک می کند.

 

کار دیگری که می توانید برای بهبود ساختار سایت خود انجام دهید افزودن صفحه بندی به پایین هر صفحه است ، نه اینکه فقط از دکمه های "بعدی" و "قبلی" استفاده کنید. با این کار پرش به صفحات خاص آسان تر می شود بدون اینکه ابتدا صفحات بی ربط دیگر را مرور کنید.

 

4. قابلیت استفاده از تلفن همراه حیاتی است

قابلیت استفاده از تلفن همراه امروزه برای هر وب سایتی مهم است ، اما برای سایت های خبری حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

اکثر آمریکایی ها اخبار خود را از طریق تلفن های همراه مصرف می کنند.

 

حداقل ، سایت شما باید با استفاده از طراحی پاسخگو ساخته شود ، که متناسب با قالب شما با هر اندازه صفحه ای که بیننده استفاده می کند.

 

سئو چیست

همچنین ممکن است بخواهید اتخاذ Accelerated Mobile Pages (AMP) ، نوعی فناوری انتشار را که قالب بندی را حذف می کند و باعث بارگیری سریع صفحات برای کاربران تلفن همراه می شود ، در نظر بگیرید.

 

5. برای Crawl Speed ​​بهینه سازی کنید

وقتی صحبت از رسانه های خبری می شود ، می خواهید صفحات شما به سرعت توسط Google خزیده و نمایه شوند.

 

خوشبختانه فاکتورهای مختلفی در جستجوگرها وجود دارد که می تواند به سرعت خزیدن کمک کند ، از جمله سرعت سایت ، عملکرد میزبانی و نقشه سایت XML.

 

با این وجود نمی توانید مانند نقشه سایت های دیگر با نقشه سایت های خبری برخورد کنید. Google چند راهنمای مهم برای آنها ارائه داده است.

 

اول ، شما فقط باید 1000 URL یا کمتر در نقشه سایت خود اضافه کنید. البته ، با شکستن URL ها به چندین نقشه سایت می توانید موارد بیشتری را وارد کنید ، اما مطمئن باشید که از 50،000 نقشه سایت در پرونده فهرست نقشه سایت خود فراتر نروید.

 

همچنین باید برای جلب توجه Googlebot ، نقشه سایت اخبار خود را به صورت مداوم با مقالات جدید به روز کنید. اما وقتی این URL های مقاله جدید را ارسال می کنید ، برای هر یک نقشه سایت خبری ایجاد نکنید. به جای آن نقشه سایت موجود خود را به روز کنید.

 

تبلیغات

نقشه سایت اخبار شما فقط شامل اخبار دو روز گذشته خواهد بود و تمام مقالات برای مدت 30 روز در فهرست اخبار باقی می مانند.

 

سرانجام ، وقتی می خواهید نقشه سایت خود را ایجاد کنید ، از افزونه های غیر Google استفاده کنید. اگر از Google Sitemap Generator استفاده می کنید ، دارای URL هایی است که با مقالات خبری خاص شما مطابقت ندارند.

 

تعداد دفعات انتشار در سایت شما نیز بر سرعت خزیدن تأثیر مثبت می گذارد و منطقی است. از این گذشته ، اگر Googlebot با هر خزشی مرتباً محتوای جدیدی را در وب سایت شما پیدا کند ، بیشتر اوقات به سایت شما می آید.

 

اما گرچه ارسال اغلب مهم است ، اما باید مطمئن شوید که محتوا دارای ارزش است. اگر مطالب بیش از حد پست کنید یا محتوای غیرضروری را منتشر کنید ، Googlebot بودجه ارزشمند خزیدن خود را در آن صفحات با ارزش کم هدر می دهد ، این بدان معناست که محتوای خوب شما ممکن است دیده نشده باشد.

 

به عنوان یک قاعده سرانگشتی ، همیشه از تکرار مطالب خودداری کنید و صفحات ناخواسته را با استفاده از متا robots.txt / robots مسدود کنید تا از سرعت خزش مناسب اطمینان حاصل کنید.

 

تبلیغات

 

خواندن را در زیر ادامه دهید

غذای آماده

عملکرد سایت های خبری کمی متفاوت از بسیاری از سایت های دیگر است. بیشتر بازدیدکنندگان با شکستن مطالب خبری با تاریخ انقضا کوتاه به سمت سایت های خبری جلب می شوند.

 

اگر این دستورالعمل ها را بخاطر بسپارید ، به دنبال داشتن یک سایت خبری بهتر بهینه هستید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش